BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 20, 2011

ZOOKEEPER

Lps we ols berbuka kat rumah aku dgn kuasa veto ajak chichi gi tgk wayang kat Puchong..suke tak suke kne ikut jgk! (kejamnyer..) we ols tgk movie ni..



Dah lama planning nak tgk tapi asyik tak jadi jer..so kali ni kene jadi jgk..we ols tgk pukul 11.20mlm..syok masuk sambil mkn chicago sausage sekali dtg la family bengali jual roti ni..


Mula2 tgk ok la sekali bini bengali ni tak ley duk senyap..dah la kepala besar blocking tau tak!! aku dah berape kali tendang seat dier tapi dier ni mcm wayer putus plak..lau boring kuar la!!

Aku punye la tahan sabar sampai movie tu hbs..keluar je family bengali jual roti lalu sebelah aku ape lg aku ckp la " duduk mcm kera even kera pun tau duk senyap, bengali bodosh!" pun dier mcm tak de perasaan sah! mcm wayer putus..

Aku ni bkn racist tapi lau dah menaikkan darah aku ni dan aku tak tau name empunya badan tu sape sure la aku tgk bangsanya dulu..sape tak geram aku pun bayar jgk tgk movie tapi timbang rase la sikit..ikutkan aty nak aku suku jer kepala bini bengali ni..

0 comments: