BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 5, 2011

NASI LEMAK TERBAIK PUNYE..



Since hari ni last chichi tak de kat rmh so tahap kemalasan aku utk memasak tu mmg  nazak sgt..so hari ni decide nak mkn nasi lemak..aku cari kat bazar ramadhan depan opis..akhirnya jumpe jgk..murah je..sebungkus RM2..nasi lemak byk plak tu..

Yang tak tahan tu sambal yg sgt marveles you! aku ambik nasi lemak ikan masin ditambah plak dgn ulam yg aku beli kat pasar tani..wahhh!! terangkat wooo!! rase mcm tak cukup je sebungkus..


Utk menghilangkan dahaga aku beli air soya..beli sebungkus RM2..2x minum..sedap manis jer..










note: esok chichi dah balik!!

3 comments:

Emma Nyiu said...

Mummy heyra, kwn umh aq pon dua2 dah peknan.. Jgn makan pedas2 taw, sebab nanti effect kat baby.. hehe

feerairish said...

owh..yea ke? aku ni ema lau tak de pedas2 mula la rase mcm parkinson je badan aku ni..dah mkn pedas rase mcm segar bugar je..ape efek tu??

Emma Nyiu said...

betul.. Ada la effect dia. aku lupa lak.. Kalo tak silap, baby kat pewot rasa panas ek.. ntah. lupa la heyra.. tapi kurang2 kan la ea..