BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 23, 2011

JADI ORG MELAKA

Tetibe feeling nak jadi org melake!! (sambil ckp kuat2) trademark org melake..hehehe..dah org Penang tu Penang jgk la tok sah dok jadi kacang lupa tosai..

Ok smlm aku amy search kat google cari resepi asam podas..tup tup kak ayu dari nurkasih-ayu.blogspot.com call ckp kuih tiram aku tak de..argghhhh!!! ni yg nak jadi neng yang timah ni..sambil nagis..ok dah puas nagis chit chat jap dgn kak ayu tanye resepi berbuka..itew la koje org dah kawen ni..sambil risik resepi asam pedas melaka..

so ilmu pun telah diturunkan setelah bertapa di telefon selama beberape minit akhirnya...chengggggg!!!!


Asam Pedas Melaka mari..original tiada bahan pengawet..asam pedas aku terlebih kunyit sikit tapi yg penting sodap..kak ayu & my mummy sila berVANGGA dgn saye yea..dulu aku tak mkn asam pedas tapi lau mcm ni aku mkn sebab bertumis..mmg licin asam pedas ni..chichi puji sedap..wah!!! rase mcm nak menari ago go ni..lauk lain aku buat..


Sayur campur feveret chichi..pun licin jgk ni..mmg konyang habis ni..di tambah plak dgn honey lemon juice i buat sendiri..wah..mewahnyer..

1 comments:

N'daYu.. said...

well done...akhirnya berjaya jgk....