BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 25, 2011

SCAN 4D

1st aku buat scan 4d ni..rase berdebar2 plak..buat dgn pakar ultramen..hari isnin we ols ade la cari klinik yg boleh scane 4d kat area Equin Park..susah jgk nak cari kebanyakan semue tak de scan 4d..yg ade pun kne tggu hari jumaat mlm baru blh scan..akhirnya dpt jgk cari scan 4d di klinik fadzliyana..tapi doc plak tak reti guna mesin baru..dia mintak we ols dtg hari khamis buat dgn pakar ultramen..hahaha..

So hari khamis we ols dgn aty yg berbunga2 gi klinik..tggu punya tggu pukul 4 baru turn aku..masuk jer bilik tgk pakar mcm garang sekali scan asyik buat lawak jer..hbs bergoyang perut aku gelak sakan dlm bilik tu..chichi pun join gelak sakan..


Kat sini aku upload 1 video baby aku..ade 12 video semuenyer tapi upload 1 udah ler..gambar ade 25 keping..mmg best sgt tgk baby aku merajuk dgn mama sb mama paksa2 nak tgk muka..sampai muncung mulut dier..alolo bucuk!

Ade 1 video baby buka mata sambil menguap..suke!!!! chichi suke sgt dgn video tu..mata dier sgt layu mcm baru bgn tido..mesti dier ckp 'sape tgh kaco baby tido ni..'

Bila tgk video2 gmbr2 ni aku rase bersyukur sgt2..baby aku dlm keadaan sihat..pakar pun ckp insyaallah anak bila lahir nanti tak de masalah kesihatan..perut cantik..jantung cantik..tulang belakang cantik..semue cantik..hanya air mata yg dpt mengambarkan perasaan aku mase tu..

Aku sgt berterima kasih pada Allah S.W.T kerana memberi kami harta yg tidak ternilai harganya..aku dpt rase kebesaran Allah S.W.T semasa tgk video babyku..siape sangka dari segumpal darah menjadi seorg baby yg cukup sifat..ku panjatkan kesyukuranku padaMU ya Allah..

Jantina???? hehehe..secret..syhhhhh.....

0 comments: