BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 1, 2010

GCB McD




Waduh!!!! kenikmatan yg tak dpt aku lupakan..jatuh cinta pandang pertama..kau dan aku bersama2...chait! podah! nak mkn gcb pun nak ayat2 jiwang ke??korg ingat lg tak entry aku ceta pasal burger?? baru hari ni aku dpt mkn..lps je tgk movie ong bak tu aku gi beli gcb..actually aku dah mkn gcb ni smlm lps tgk movie salt lps hari ni lps tgk ong bak 3 terHINGIN plak nak mkn..serius aku ckp burger ni mmg SODAP!!!! ni aku dok tiap npun dah terase kesedapannye..ehem2..ingat sikit! awk tu pose esok..nak mkn tggu time buka pose nanti HOKAY!!!

hehehe..kalau esk aku rajin aku nak gi alamanda gi  beli GCB lg...hahaha..lps ni berat badan aku mesti naik mendadak..ish2..tak boleh..tapi gcb ni limited time only..ape ku kisah..lps mkn diet balik..huahahaha.....
Anyone wants to follow me go to alamanda tomorrow????

0 comments: