BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 10, 2010

RAMADHAN


kepada muslimin dan muslimat selamat menyambut Ramadhan al-mubarak dari saya...

Semoga Ramadhan kali ni membawa seribu pengalaman dan pengertian buat anda semua

Buat mama tersayang, adik rindu mama adik minta maaf sebab tak dpt sambut ramadhan bersama-sama mama sebab adik bekerja jauh hanya salam dan doa yg dapat adik kirim kan..

Buat bapa, adik sayang bapa, semoga puasa kali kita mendapat keberkatan bersama

Buat abg & kak Kiah..hehehe..Abg posa tau adik posa..nanti bg duit raya lg tau..kasi byk sikit walaupun adik dah berkelija tapi abg tetap kena bagi duit raya..hahaha..susah sgt belanja adik mkn ikan bakar..huhuhu...

Buat kakak, wei! nanti aku balik kite tgk wayang sama-sama..tapi hang belanja la...selalu sgt aku belanja..
ada byk plojek nanti balik raya ni..hehehe..

Buat skandal2 aku, bulan pose tak baik skandal2 bertaubat cepat! ish! dose tau! setan dah kena ikat tapi jgn jadi setan plak lps ni..hahaha...

Buat member lama, yg dah kahwin selamat la menyambut ramadhan dgn somi2 korg yg single mingle selamat menyambut ramadhan dgn family @ sorg2 mcm aku ni..waaaaaa!!!

Buat otai2 opis tingkat 2, Kak Ayu & The Pembuli Tegar kurangkan aktiviti membuli junior2 baru yea..bulan pose tak baik buli org..hehehe..jgn marah yea..

Buat otai2 opis tingkat 7, Abg ipin see you in tennis court!..kak nik rajin2 la masak juadah utk berbuka pose ni bg kat hira..sy ni pemalas nak masak well sy ni sejak bulan pose asyik berbuka pose kat opis je..well i kan pekerja rajin..

Ape pun Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak buat semua yang mengenali diriku ini..

0 comments: