BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 4, 2010

TIDUR


Ngantuknyer.......bangun pagi dgr bunyi bising sekali tgk hujan la! Nak sambung tido balik blh tak?..semalam aku tido lmbt tau pukul 2.00pg baru tido...lps tu bangun pukul 5.30pg actually tu dah lmbt coz aku selalu bangun pukul 5.00pg utk basuh baju & masak utk bekal ..sekali tgk jam pergh! pukul 5.30pg! ape lg kelam kabut aku..masuk bilik air basuh baju dulu lps tu mandi..

Bila sampai opis mula la mata mcm ade gam je..nak tido rasenyer...sejuk plak tu..hujan...Boss....nak tido blh tak? hehehe...hari ni plak byk kerja yg tak settle..tak menang tangan di buatnyer....hari ni nak buat ot ke tak? tgk letih ke tak..

Kepada sesiapa yg ade tilam king size dgn bantal peluk sweet dream sila bg aku yea..aku nak tido..zzzzzzzzzzzz...............


0 comments: