BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 19, 2010

POSE KE 10

Hari ni aku letih sgt2 coz hari ni ade klinik HRMIS..penat menjadi cikgu..klinik hbs dlm pukul 11.30pg..lps tu buat kelija sampai pukul 5.00ptg..lps tu turun gi pasar ramadhan cari juadah utk berbuka utk hari ni..well..sejak bulan pose ni aku keje mengupdate blog aku dgn juadah je ( tak de aktiviti lain ke?? )..

rojak singapore

rojak ni aku beli harga RM6!!! mahal siot! rojak ni mcm yong tau fu tapi yong tau fu die rebus tapi rojak ni mcm pasembur kat penang tapi rojak ni tak de cucur mcm pasembur..kuah?? tak leh lawan kuah pasembur..tapi byk sgt la..aku pilih sikit je tapi sekali aku letak dlm pinggan..mak aii!! byk wei!!! mengambil mase jgk la aku mkn sampai naik semput!! ingat nak sambung mkn kat rumah tapi cari tapeware kat opis tak jumpe last2 aku mkn jgk la..


cempedak goreng RM2

Lagi 1..lalu dkt pasar ramadhan aku terbau cempedak goreng..waa..mmg terHINGIN nak mkn cempedak goreng ni..tapi aku mkn kat rmh coz perut aku dah tak muat nak mkn kat opis coz dah aku melantak rojak singapore tadi.. murah jgk cempedak ni 7 biji RM2..sedap!


Sambil mkn aku melayan blog2 org..aku mmg suke mkn sambil buat kelija lain..mkn sambil tgk tv,baca majalah,dgr radio,main game..lau kat  kampung mama aku dah lama menjerit suruh aku mkn dulu baru buat benda lain lau tak mmg cari nahas la dgn mama aku..

0 comments: