BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 20, 2011

KOEY TEOW KUAH

Pejam celik pejam celik dah masuk 20 hari kite pose..hai...kejapnye rasenye..persiapan raya mcm mane? aku baju raye pun tak beli lg..minggu lps ade la gi ushar kat nilai 3 tapi semue dah tak muat!! oh tidak!!..

Planing beli jubah je la..insaf seketika....


nak buat mcm mane tak kan nak pakai kebaya ketat kot atau vogue mcm kat bawah ni..


dah la tgh peknen..hmm..pikir pasal baju buat aku cedih je..

So menu berbuka hari ni ialah koey teow kuah..1st cuba resepi ni..tapi agak kembang jgk la koey teow aku ni sb letak koey teow awal sgt..so kene la tambah air sikit..


Rase not bad jgk la..tapi aku letak ramuan byk sgt..udang + sayur + fish cake + sotong + tauhu goreng + cili..dah rupe hutan belantara koey teow kuah aku ni..
























nota: hari2 mkn nasi pun boring jgk..

0 comments: