BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 23, 2013

BISKUT CHIPSMORE

Well...lame bebenor aku menyepi..maklum la mencari ketenangan jiwa (tak de makna pon....) acctually alasan paling femes yg blogger selalu pakai ialah buzy..tp mmg btl..sejak2 jd omak ni mmg tak menang glassware sungguh tangan ni (anak baru sorang belum 10 org )..ni tetiba ter ade masa nak update blog..


Sejak lama menyepi hidup i mcm biase disulami dgn hura hara dan riuh rendah kadang2 sunyi ( ade bunyi cengkerik sikit) my little bumble bee dah besar pon now 1 year 8 months..dah nak masuk 2 years..cepat bebenor mase berlalu..niat di hati nak tambah anak but i still waiting for the right time (eleh..berhabuk sepaking) 

Azam aku utk bulan ni ialah utk mengupdate blog secrub yg mungkin yea anak2..anything aku akan update..kesian kt blog aku sejak2 ade fesbuk, instagram, kilogram, mmg terbior la blog aku..tak pe i akan syg u semula....ok bye...

0 comments: