BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 11, 2011

WHY I LOVE MY HUSBAND SO MUCH



Org kate tahun pertama kahwin mmg semue indah2 belaka..aku berdoa kat Allah S.W.T supaya rumahtangga aku kekal indah & manis2 belaka sampai akhir hayat kami....semue isteri2 kat dunia ni sayangkan suami sendiri..ade ker isteri tak syang suami?? ade.....tapi segelintir jer..

Aku bersyukur dipertemukan dgn chichi..we ols bercintun tak lama dlm setahun jer terus gatal nak kahwin.hehehe..jodoh la katakan..ade byk benda yg aku suke ttg chichi..kat sini aku list 10 sajork yea..

10 THINGS I LOVE ABOUT MY HUSBAND
  • Sgt suke memanjakan aku
  • Suke makan masakan aku walaupun aku rase tak sedap chichi tetap kata sedap
  • Suke bawa aku gi jalan2
  • Suke urut badan aku dikala aku sakit pinggang, kaki
  • Suke ajar aku pasal kebaikan, agama, byk nasihat aku
  • Suke control aku bab duit, means aku ni pemboros lau terover beli chichi bg hint2 la tu..
  • Tak pernah menolak lau aku ajak gi rumah member opis
  • Suke buat lawak
  • Suke buat2 merajuk
  • Bila aku nak gi toilet mlm2 chichi mesti temankan aku takut aku terhantuk pintu + dinding
Tu hanya 10 jer..sebenarnya ada byk lg...yg selebihnyer biar aku jer yg tahu..ape pun baik buruk suami masing2 biar la kite terima dgn sepenuh aty..ingat..kite pun bkn perfect sgt..so sentiasa la saling sayang dan mencintai pasangan masing2..

0 comments: