BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 13, 2011

BUBUR KACANG + SERAWA DURIAN

Nape disaat ini aku teringin sgt nak mkn durian?? ok fine..durian dah dpt..berkat hasil menggoda chichi kat pasar tani akhirnya berjaya jugak chichi beli durian D24 sebanyak 4 bijik! Aku just nak rase2 durian yg biase2 jer sekali chichi beli D24 aku on je la..

Balik rumah mmg tak sentuh nasi dah sentuh durian jer..so we ols dinner dgn durian sajok..nak snap gmbr pun tak sempat coz aku ni terlampau lahap sgt..mkn 3 biji durian lg sebijik kupas siap2 simpan dlm fridge..ingatkan nak mkn esoknyer tgk tak jln jgk so decide buat serawa durian + bubur kacang durian..

Serawa durian aku jer yg mkn, bubur kacang aku buat bawa kat opis..


ni serawa durian..


ni bubur kacang..

Mmg dah lama aku tak mkn serawa durian..nasib baik tahu buat..bila mkn..wah!!! terase mcm menang award plak..hahaha..bubur kacang tu ade slack sikit coz kacang keras sikit..tapi diorg kat opis ni ckp tak pe janji sedap...


























nota: nak serawa lg......


0 comments: