BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 6, 2011

BLLUUUWEEEEK!!!!

Aku ni tersangat la marah semlm..mmg tension yg teramat2 sgt!!!! ni yg nak menambah dosa di pagi yg hening ni..

Gi ni cetanyer..seminggu ni chichi gi outstation so tinggal la aku sebatang karat kat putrajaya ni..cedih ni..sob..sob..ok sudah2!! dok beremosional plak..so nak dijadikan citer sepanjang minggu ni aku gi keje balik keje naik la pengangkutan awam yg sgt divanggakan di putrajya ni iaitu bas..aku dok presint 9 so bas senang dpt la..so aku balik time nak dkt maghrib la coz aku buat ot..bila dpt bas ok la tak ramai sgt penumpang tapi bila sampai jer kat menara JPH tu!!! tetiba ja tanpa diduga..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Datang la segerombolan Mat bangla baru hbs keje buruh lembut tahan bas..muka aku dah senget bila tgk diorg ni dtg..tgn ni dah siap tutup hidung..jgn kate diorg duduk baru bau badan diorg time kat tangga bas lg dah berbau mcm @$#$^%$%!!!!.sure korg tahukan mcm mane bau bangla ni..semue same je bau..

Dah plak tu duduk depan aku!!! aku ni mcm nak muntah jer..aku tahan jer la..lps tu ade mat bangla ni pandang2 tgk aku...

Woi! ape pandang2 nak kene lempang dengan kasut ke!

Aku tgh2 peknen ni mmg sensetap la bab2 bau ni..lebih2 bau mat bangla..diorg ni tak pernah tgk ke rupa deoderan ke bedak ke atau mmg dilahirkan bau mcm ni?

Aku ni lau berpeluh2 marathon pun tahu cover2 bau badan..tahu jgk aku nak duk tempat yg tak de org ni tak mat bangla ni semue dgn vangganya ingat diri tu salman khan kot duduk dgn rase tak bersalah lps tu pok pet mcm itik kuat2!!! what the0@^$^^^!

Bila bas berhenti kat kedai darussalam tu mcm kanak2 afrika kebuluran turun bas..ha! elok sgt la tu turun cpt..naik semput aku menahan napas ni..kesian anak aku dlm perut ni tak dpt oksijen yg secukupnyer..

Balik jer terus col chichi ngadu2..aleh2 aku jgk yg kene bila chichi ckp "tu la sape suruh buat ot..balik rumah dok diam2 kan senang"...perasaan aku ketika itew  SENTAP!!! mogok tak nak kwn dgn chichi lg (dasar bini manjo!)

0 comments: