BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 6, 2011

KENAPA SESETENGAH IBU KEJAM!


 
Anak perempuan kecil yang malang ini memberitahukan ibunya,

"Mama, aku baru saja melukis memakai lipstik mama".

 
Ibunya yang mendengar hal itu lalu melihat lipstik mahal yang baru saja dibelinya telah tinggal setengah dan wajah dan tangan dan baju anak perempuan telah belepotan dengan lipstik tersebut. Dengan sangat marah, ibu itu mengamuk dan memukuli anak perempuan kecil yang malang tersebut tanpa menghiraukan tangisan dan jeritan dari mulut kecilnya.


Kemudian setelah berhasil melampiaskan emosinya, ibu ini baru sadar kalau anak perempuannya sudah gak bergerak lagi. Ia pun menguncangkan tubuh anaknya sambil menangis dan memohon agar anak perempuannya membuka matanya.

Tapi terlambat,..... jantung anak perempuan itu telah berhenti berdetak.

Dan saat sang ibu melihat ke seprei tempat tidur anaknya, disitu tertulis sebuah tulisan dengan tinta lipstik merah yang tertulis: "Mama, aku sangat mencintaimu".

Dipetik drpd ladykiki9.blogspot.com

Komen Aku

1st thing lps aku baca ceta ni aku rase nak nagis sgt2 coz kesian kat budak perempuan ni..ape salah dia..dia cuma pakai lipstik mahal mama dia jer..lipstik tu boleh beli tapi anak sendiri boleh beli ker??? dah pukul sampai mati baru nak insaf! tu la org kata lau kite dah marah setan tu senang2 masuk badan..Bdk prmpn ni tak bersalah..biasa la bdk kecik mane tau ape2 diorg ni suci lain la lau  diorg gi bunuh parent sendiri..aku geram btl la kat mama bdk ni..bdk ni comel tapi disebabkan ibu dia yg kejam dia tak dpt meneruskan hidupnya lagi..

Plz la..anak2 tu anugerah Tuhan..Tuhan dah amanah kat kite supaya jaga mereka sebaik2nya jgn abaikan mereka..Aku yg peknen ni selalu berdoa kat Allah S.W.T supaya anak dlm kandungan aku ni selamat, sempurna tubuh badan, dpt zat2 yg secukupnya..(dah tak ley tulis ni..terase nak sebak jer..) Aku pun berdoa supaya dpt menjadi ibu yg terbaik utk anak aku walaupun aku ni tak sempurna sgt tapi aku harap anak aku menjadi seorg manusia yg beriman, taat kpd Allah S.W.T dan taat kpd aku dan chichi..


HAPUSKAN PENDERAAN TERHADAP KANAK2







0 comments: