BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 31, 2012

ANONYMOUS

Aku baru buka blog tadi tgk ade 2 comments dkt spam. Aku buka la tgk sekali kuar komen yg kutuk aku..hahaha..aku bace siap gelak2 lg..aku panggil chichi bace dier pun gelak jgk siap ckp femes jgk bini aku ni..

korg nk tahu komen ape dier tulis

JOURNEY OF A WOMAN - cakap macam ko sorang jer berlaki..puiii
budget bahagia le tu,padahal..........


PENGALAMAN BERSALIN - TAPI MALANGNYA MANUSIA TAK TAHU DIA ISLAM NI CUMA INGAT LAKI DIA JER MASA NAK BERSALIN TU,TAK INGAT ALLAH.APAKAH BODOHNYA.KONON DOA TAK LEPAS DARI MULUT LA,HOI,ALLAH TU TUHAN KAU TAU TAK.!

Entah hamba Allah mane yg komen mcm ni..dier ingat aku nk marah ke bila bace komen ni? tapi aku siap gelak lg tak de sedikit pun nk mrh..aku cuma kata hamba Allah ni kurang kasih syg jer sb tu dier blh komen mcm ni..kesian kt hamba Allah ni..dulu aku pun mcm hamba Allah ni suke bebenor kutuk org tapi fikir2 blik buat tmbh dosa jer..

Komen utk post PENGALAMAN BERSALIN mmg aku gelak sakan..mesti la time nk bersalin ingat dkt suami sb mase tu suami tak dtg2 lg kt labour room takut tak sempat mintak maaf ats segala dosa2 yg kite buat secara sedar atau tak..aku berani kerat jari la isteri yg nk bersalin tak ingat kt suami..kalau aku tak ingat Allah xkn la aku blh bace doa2 nk senangkan aku bersalin..Aku pun ade tulis kt bwh sekali yg ade bende yg aku skip coz rase tak penting nk publish dlm blog tp entah hambah Allah ni fhm ke tak ape aku tulis.

Komen utk post JOURNEY OF A WOMAN..jelas sekali hamba Allah ni mempunyai satu perasaan dengki terhadap kebahagiaan org lain..aku fhm..hamba Allah ni kurang kasih syg sb tu perasaan mcm tu wujud dlm hati dier..

Kpd Hamba Allah ni aku ucapkan berbyk terima kasih kerana menambahkan pahala aku di ptg sabtu ni..nape komen 2 post jer? komen la byk lg sb aku mengalu2 kedatangan org yg kurang kasih syg mcm ni..kalau ade masalah ke (masalah kewangan sila rujuk AKPK yea) blh la send email kt aku Insyaallah aku reply..kesian sgt kt hamba Allah ni..Aku berdoa agar Allah S.W.T memberi byk kasih syg kpd dier..Amin...


































note:  bila hamba Allah ni bace post ni sure dier ckp aku ni bajet ustajah..hehehe..



2 comments:

Anonymous said...

hai hitam,saya lagi..hehe
kesian eh takde orang nak komen blog ko.takplelah,aku dah mai ni nak memeriahkan komen ko yg manjang je kosong tu.
P/s : Penulis pun hitam,sape selera nak komen,ye dak?kahkahkah....laki ko je yg terliurkan ko,ke masa buat tu dia tutup mata.Ngeri katakan.kahkahkah...
eh,lagi satu,saya tak selera juga la nak e-mail kat kau.hahaha....hitam manis hitam manis,yang hitam manis itu telinga keling.

feerairish said...

tima che la ko tlg komen kt blog aku ni..sah2 ko mmg suke kt blog aku kn..tapi malu nk ngaku..hitam pun hitam la janji aku bersyukur Allah lahirkan aku sempurna..tak pernah menyesal lahir hitam ke kuning ke biru ke..tima che yea bg pahala kta aku..hanya Allah saje dpt balas budi ko..