BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 29, 2012

JOURNEY OF A WOMAN

Kadang2 mse susukan my angel aku teringat perjalanan idup aku..dari kecik aku sekolah smpi la skrg dh jd mama..semue ni byk mematangkan aku..aku bersyukur sgt2 kpd Allah S.W.T kerana beri peluang pd aku utk merasa hidup di dunia ni..


Wah..main feeling2 plak ni..skrg hidup aku dah lengkap..ade mama dgn bapa, ade suami yg sgt2 prihatin dan ade bidadari yg sentiasa menemani aku sepanjang masa..


Dulu mase couple dgn chichi we ols rase seronok sgt2..dia la boyfriend aku, best friend aku, teacher aku, punching bag aku (hehehe..) & segala2 bg aku....we ols kenal mase dlm ERL..bila kenang balik mcm nk tergelak jer chichi tackle aku..


We ols couple pun tak lame..kenal setahun terus nikah..buat ape tggu lame2 dh suke same suke baik halalkan hubungan takut fitnah..mase aku bersanding aku disahkan peknen 1 bulan..mase tu mmg seronok sgt2 coz bunting pelamin.



Chichi suami plg seronok sekali bila dgr aku peknen..aku lg la berganda2 seronok..ade seseorg dlm tummy aku..mase tu mcm2 aku tanye chichi..nape perut tak buncit lg? bby dgr tak ape kite ckp? bby mkn mcm mane dlm perut nnt?..hehehe..nasib baik chichi ni sabar orgnyer..jwb la soalan aku dgn tekunnyer..hehehe..


Mase peknen mmg pengalaman yg sgt manis..chichi sentiasa berada disamping aku..sentiasa over takecare kesihatan aku..ape aku nk mkn semue chichi belikan..segala kje rmh kebanyakkan chichi buat..aku dilayan mcm puteri..aku bersyukur sgt2 dpt hubby mcm chichi..



Tanggal 13 januari 2012 aku selamat melahirkan seorg bidadari ke dunia..aku amat menantikan saat ini..dia la nur izzati..bidadari yg paling aku syg sekali di dunia..hasrat chichi mahukan bby girl tercapai jgk..berkat doa kpd Allah S.W.T..sungguh tak ternilai anugerahMU ni ya Allah..


Sekarang hidup kami sekeluarga sgt lengkap..aku menjadi ibu kpd seorg bidadari kecil..aku berdoa kpd Allah S.W.T agar dpt menjadi seorg isteri & ibu yg terbaik buat chichi & anak kami..Aku sygkan mereka..meraka nyawa aku..

Kehidupan skrg dh berubah..no more merajuk2, gedik2...kne matang..aku hargai ape yg dikurniakan Allah S.W.T utk aku..semoga Allah S.W.T memberikan ku kekuatan utk terus menjalankan kewajipan ku kpd keluargaku..Amin..

0 comments: