BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 22, 2012

BANYAK CAKAP!

Aku baru balik dari penang...so bermula la tugas sbg mama & isteri utk my angel & chichi...kt penang aku jd puteri pemalas...hehe..semue mama aku buat, masak, mandi bby, main dgn baby, kemas rmh cuma bg susu jer aku yg buat (xkn nk bg mama buat kot!) mama aku bila nk balik dah nagis2 nk berpisah dgn my angel..mcm2 pesan aku...biase la cucu kesayangan nk balik putrajaya nnt raya bru dpt jmpe..

sebelum balik putrajaya we ols singgah jap rmh mak mertua...my angel suke dgn mother (panggilan utk my mak mertua yea..)..mother dukung terus my angel senyum...asyik ckp uuu..aaa..huh! huh! & mcm2 lg..mother plak jenis suke lyn ape lg sembang la dgn my angel..my angel ni pandai ambil aty mother..

my angel skrg ni aktif sgt..semue bende dier nk tgk nk ckp..skrg dh blh meniarap..aku terkezut jgk apesal cpt sgt meniarap padahal baru 2 bulan..doc pun terkezut bila baringkn my angel utk check up terus dier meniarap..kepala pun dh blh dongak ke ats..lps bg mandi mesti nk meniarap....doc ckp my angel cpt membesar..my angel dh tinggi kalau bg dier berdiri sebut tah teh tah teh mula la aksi nk berjalan..cpt sungguh bidadari mama ni nk berjalan..sbr yea syg..slow2..mama blh tunggu..

Bln depan aku dah mula kje..rase kejap jer cuti ni..nk cuti 366 hari blh? rase nk berkepit jer dgn my angel ni..seronok tgk dier membesar..bila dh jd mama ni hidup rase sgt bermakna..ade anak ade suami..1 family yg lengkap...

0 comments: