BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 15, 2010

SSHHHHHHHHH!!!!!

thread aku kali berkenaan diri aku yea anak2..dah tak tahu ape nak update so aku nak cite sikit pasal diri aku ni...yg mane dah lama kenal aku cth: parent aku, kakak, abg, kak ipar, n member sekolah dulu aku diorg kenal sgt dgn aku ni so diorg dah lali dgn perangai yg unpredictable ni...

Di sini aku nak senaraikan sikap or 'things' yg korg maybe dah tahu or tak....

1. aku seorg yg sgt2 moody person walaupun nmpk aku gelak mcm pontianak tapi aku tetap moody..(kebanyakan dah tahu ni...)
2. i'm very very hot temper person. time aku tgh mengelegak mcm volcano jgn dekat! sangat BERBAHAYA!!
3. dlm hot temper aku ni cpt cool..tersangat cepat cool.
4. kalau aku marah mesti aku nangis..don't know why??
5. sangat2 sayang pada semua jenis beruang n spesies dgn kucen ex; tiger,lion etc.
6. seorg yg pendiam walaupun kt opis aku ckp sikit dah kena cop pot pet tapi kat rumah housemate sampai cekik aku suruh aku pot pet sebab aku diam sgt! ( ni mesti ramai TERKEZUT!)
7. tak suka tempat crouded..SESAK napas aku!!!
8. sangat suke keuar tgk wyg,shopping,mkn sorg2.
9. seorg yg kuat mkn western food.
10. tak suke ber fesbuk lau buka fesbuk pun just cari kwn lama je.
11. cpt suke n benci seseorg..lau hari ni aku sembang,gelak2 dgn org tu tiba2 esk aku menyampah tahap gaban dgn org tu..natural.
12. suke dgr lagu kuat sampai rosak earfon baru beli..huk! huk! huk!
13. luaran nmpk lembut,ayu je tapi sebaliknye aku sgt GANAZ! no lembut2 ok! HATE BEING GENTEL!!!
14. suke tgk wrestling tapi skrg dok rmh bujang tak leh tgk sebab housemate conquer tv.
15. suke tgk lelaki n budak kecik gemuk! alololo...cute nyer perut mcm teddy bear.
16. sgt suke merepek dgn kakak aku n abg aku. cth;
aku : kak! apoyo pashi..
kakak : apa you ni! taik!
aku : abg! wosho!
abg : (kerut dahi)
best giler tgk muka abg aku yg tak paham aku ckp
17. suke tido sampai ptg.
18. suke perasan diri tu adriana lima...hahahaha...
19. tak suke pakai eye shadow.
20. sangat suka hari jumaat dan benci hari ahad.
so rase2nyer tu je kot yg korg perlu tau pasal aku ni..so whatever it is every person have their own personality n behaviour, just be smart to handle it!

0 comments: