BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 10, 2010

MANUAL PROSEDUR KERJA & FAIL MEJA

Waaaaa!!!!!! hari isnin dgn selasa aku gi kursus Manual Prosedur Kerja & Fail Meja..aku wif 5 members gi kursus ni.. Selalu aku ingat kursus mcm ni boring sb berkaitan kerja dan fakta je tapi tak jgk bila ikut kursus ni sebab aku dpt banyak info mengenai MPK & FM ni..dulu aku ade tolong 'THE PEMBULI TEGAR' KAK AYU buat FM utk CC aku ,aku just copy n paste ikut format baru je tak pikir pun isi dlm tu..tapi kursus ni byk memperbetulkan yg salah dlm FM aku,bkn setakat aku je tapi the whole BPP..


Blh dikatakan aku pernah la buat FM (pernah ke perah otak buat FM ni????) tapi MPK aku tak pernah buat lg..kursus ni diadakan di aras 7 opis aku..BPP ni tak de bajet nak buat jauh2 hanya pengurusan stress or anything yg motivasi,stress,gaduh,wrestling semua buat jauh2..yg berkaitan dgn kerja je buat kat opis..lps balik kursus kerja menimbun sb tak de sape nak cover coz hari isnin kerani kat seksyen aku i mean all the otai2 + all the pembuli tegar+ all the karatz wife gi exam STPM..hahahaha..tgk! dah tua2 pun gi exam lg!...tak la diorg gi PTK exam utk naik gaji ,aku tak gi coz lum comfirm lg walaupun aku ni masuk skim berjawatan tetap aku lum gi lagi kursus induksi umum & BTN yg syarat2 lain aku dah lps tggl induksi umum & BTN je lum lg..tggu turn bila nak gi...hurmm..

ni ade la pic yg aku sempat snap mase gi kursus tu..tak leh snap byk coz aku ni jenis yg menumpukan perhatian..eceh..time yg aku snap ni aku ngantuk...

dari kanan izan,sopi, & bong (apa tgk2 mau gaduh ka?)

punya la busuk ketiak diorg ni!!!! wek!!!


0 comments: