BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 5, 2010

NAK CHANTEK




hehehe...sape tak nak cantik??? angkat bontot cpt!! mesti semua nak cantik kan same la jgk aku so utk cantik kite kena berusaha utk cantik tapi cantik ni spesifik sikit..nak cantik luaran kena la rajin2 jaga penampilan,kebersihan dan mcm2 lg...so usaha aku nak kuruskan badan n nak dpt muka yg cerah n bersih jadi aku beli 2 benda ni kat nutreherb..aku try sabun jambu + pegaga tu mmg ok..kulit rase bersih n ton kulit pun semakin sekata...yg lg satu teja elan tu aku beli sebab mkn cuma sekali tu time lps mkn mlm tapi aku ni jarang nak mkn mlm so balik keje terus ngap 2 biji dan keesokkan pagi nyer anda akan ke jamban utk berak! mmg kaw kaw la lau berak. segala toksin semua dia buang tapi mkn ubat ni kena byk minum air utk memudahkan penhadaman..






aku baru 2 hari mkn ubat tu n 1mggu pakai sabun tu...leh nmpk kesannye..ubat tu berdaftar dgn kementerian kesihatan msia so aku tak teragak2 nak beli lg 1 sb murah aku beli...so aku nak tgk result selepas 1 bulan...

0 comments: