BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 3, 2010

KESAN

Nak ceta pun cedih woooo!!!! tgk la tgn aku ni...waaaa!!!! dah jadi bertompok gelap di suatu tempat di tgn aku...mcm ni kisah nyer...once upon a time, mase aku tgh ber kung fu kat dapur utk memasak juadah utk mkn tgh hari, aku nak goreng ikan so aku letak ikan tu dlm minyak panas POP! meletup n merecik kena dada,leher (sikit je yg kena..) n tgn aku (ni byk...) aku biar je la sebab nak masak kena la tahan sikit so lps masak aku gi mandi n sapu krim luka n letak plaster kat tempat luka tu....

ni la plaster yg merosakkan kulit i ni..what the @%&*#$^!!
dalam beberapa hari aku rase gatal kat tempat luka tu so aku buka tgk.....ARGHHHHH!!!!!!! kesan plaster sampai hitam arang tgn aku!!!! @%$**^$!* punya plaster!!!! aku ni takde pun alahan pada plaster tapi plaster ni yg buat aku jadi mcm freaky sherk! aku beli plaster ni kat kedai mamak dkt rumah..BODOH! BAGANG! geramnye!!!!

nmpk tak kesan plaster yg memanjang????
sampai sekarang pun tak hilang2 jgk kesan tu..dah bermcm2 krim,minyak bio oil la,french oil la aku try tak menjadi jgk! skrg ni aku pakai sabun jambu batu coz aku dgr mcm berkesan..tak pe... tunggu beberapa minggu lagi tgk ade perubahan tak...






0 comments: