BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 10, 2011

TGK PESTA TANGLUNG

Lps we ols penat bermarathon kat zoo negara we ols gi plak pasar seni..niat di aty (ceh...niat di aty konon..) nak tgk tanglung (mcm la tak pernah tgk) & jejalan kat pasar seni...Chichi pun nak tgk jgk pesta tanglung ni..sampai je pasar seni punya la jem! nasib baik ade parking kat menara bumi ape ntah..



Suke la tanglung rabbit ni..bkn bley beli tapi kena main teka teki yang ada kat tanglung ni..



Byk games kat sini..




cantik kan tanglung durian ni..ko mampu buat tanglung ni?? ter'impress' seketika



Mase we ols tgh tgk tanglung perut dah mula lapor..so we ols terjah kat restaurant ni..


Hari ni kite mkn makanan indonesia ya! goyang inul seh! tgk kedai ni mcm tak ramai orang..aku plak dah kepenatan dan kelaparan tak mkn dari tgh hari sampai ptg so tak kisah la restaurant indon ke bangla ke janji halal..


sempat ambil gambar chichi tgh order!


ni chichi punye..bakso..rase mcm rencah maggi mee perisa ayam


ni aku punyer..mie ayam special..ni sedap..rase mcm mee sedap..


aku ambik happy soda..


chichi ambil kopi gocok! pelik jer bunyi..mcm bunyi gatal pun ado


for dessert aku ambil rojak gobek. ni lagi gatal! tapi rojak ni pedas yg teramat!


Harga boleh tahan..tak mahal tak murah..

lepas dah isi perut aku dgn mkn yg selahapnyer we ols continue jejalan kat pasar seni..kali ni meriah sikit drpd tadi..sebab ade show!









Byk gambar yg tak clear coz chichi yg ambil..lau aku ambil mesti clean and clear punye la..best dpt tgk dari dekat.. Dah puas tgk jam pun dah pukul 10 mlm so tak reti2 nak balik rumah ker? awok kan mengandung mane leh balik malam..balik jer rmh mmg letih sgt2 tapi sempat singgah carefour beli A&W dgn waffle..hehehe..baby dlm perut ni lapor sgt..

0 comments: