BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 9, 2011

AQUARIA KLCC

Hari ni aku tak gi keje coz terlajak tido..smlm suruh chichi kunci alarm pukul 6pg tapi dier kunci pukul 6ptg! ape barang bro gi keje pukul 6ptg..semue dah balik..bangun tgk cerah tgk jam alamak pukul 11pg!! chichi pun join the club la..

So aku kejut chichi bangun coz dah terlampau pagi ni nak tido lg ker???

Mase tgh bekfest...

Chichi  : Cyg..jom gi klcc
Aku     : Nak buat ape gi sane?
Chichi  : Saje la jalan2..nape nak duk rmh ke? abg ok je..
Aku     : Eh! nak! nak! nak jejalan


So dengan semangat berkobar2 aku bersiap2 gi jejalan..mase dlm keta chichi ajak gi Aquaria..tapi jalan plak tak tahu..so lps tanya org tak jumpe2 jgk last2 putus asa terus masuk isetan, klcc..

Masuk isetan mcm pening2..sebab tak pernah masuk parking ke isetan..tiba2 terjumpe signboard ke aquaria..wah!! mula nak menari samba ni..so jalan la ke aquaria..

Perut plak dah lapar..laluan ke Aquaria plak ade food court..so singgah mkn kejap.


kung pao chicken 4 chichic


chicken chop with rice 4 me!

lepas mkn2 we ols masuk Aquaria..adimission mahal sgt! adult RM35 so dah 2 adult RM70..waduh! dah melayang dekat RM100..tapi tak pe bkn duit aku tapi duit chichi...hehehe..

Mula2 masuk tgk mcm biase2 jer tapi lama2 makin waaaa...waaaaaaaaa....waaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!




ni ikan arapaima..besar gila2 ni..tak muat camera aku..











Kiranya berbaloi la jgk bayar sampai RM70 nak tgk ikan2 ni..we ols ade beli gambar we ols ambik kat enterance  aquaria..lau sape2 nak tgk mcm mane org aquaria ni bg mkn ikan dtg la dlm pukul 2ptg..leh la tgk..aku dtg pukul 6pm so tak dpt la nak tgk..

Lps puas jalan kat aquaria we ols pekena ais krim..ambil cup besar 3 flavour RM22..sedap tau..rase original buah..lps tu dah mlm tgk kedai byk yg nak tutup so we ols balik la rmh..mmg penat jejalan sana sini..





0 comments: