BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 6, 2011

SPESEL REQUEST

Ewah..hari ni dpt spesel request by chichi buat wantan hor...aku pun dgn kembang semangkuk buat la wantan hor..tapi tak byk ramuan coz chichi tak nak ramuan byk2 secukup rase dah..


Mcm biase la aku lau bab menghias ni mmg fail! yea la dolu dolu mase sekolah ambik kelas akaun tak ambik kelas seni so bab nak berseni dgn makanan mmg tak pandai..kira ok la tu rase dah sedap..


Aku ade jgk try buat japan gyoza..1st time buat..


Ok..aku tahu mmg tak cantik bab lipat2 ni..tangan aku hanya lembut utk kira2 angka je nak berseni same la mcm wantan hor aku..rase gyoza ni terlebih perisa sampai aku mkn terus pening2 sb byk letak minyak bijan..hahaha..chichi ckp ok..mesti la kne ckp ok lau tak semue pingan mangkuk aku baling kat dinding..-emo jap-..mkn dlm 2 biji terus masuk peti sejuk coz chichi ckp kenyang mkn wantan hor aku..

Nanti aku nak try buat inti lain utk gyoza aku ni..

0 comments: