BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 10, 2010

KURSUS MESYUARAT

Hari ni aku Kursus Pengendalian Mesyuarat Dan Penulisan Minit Mesyuarat..memang aku nak sangat gi kursus ni coz sejak2 nak pangkat ni..( eceh... ) kena selalu tulis minit mesyuarat..yea la aku kan buzy meeting sana meeting sini..( yea ke?? ) Kursus ni 2 hari 9 jun - 10 Jun..Best jgk kursus ni coz aku dpt byk sgt info,ilmu yg sangat2 berguna dalam pengendalian mesyuarat dan penulisan minit ni..penceramah boleh la tapi kadang2 je buat lawak..aktiviti mase kursus ni mmg byk..kejap2 aktiviti kejap2 aktiviti..tapi aktiviti ni melatih we aols utk lebih mahir...


Aku suka aktiviti mase last kursus ni..mmg we ols gelak sampai pecah perut la...aktivi ni susah aku nak explain kat korg tapi aktiviti ni mengajar we ols supaya lebih fokus..penceramah tu lekat sticker nama artis, buah, binatang dll kat dahi semua org so kita kena teka sape kita..hanya org sekeliling tahu sape kita tapi kita tak tahu sape diri kita..fhm?? tak fhm pun tak pe..bkn aku suruh korg main pun...

ni puan punya blog..aku diminta teka sape diri aku..last dpt teka..aku ialah NIK AZIZ

ni member aku..nama Abbas..tak nmpk muka plak..tapi dia dpt sticker fasha sandha..mmg lawak la dia ni

ni group aku mase kursus..yg pakai tudung putih tu pegawai kewangan...yg tudung hijau pembuli tegar kak ayu, yg laki tu penolong penceramah je..interframe plak

ni group aku..

ni penceramah aku..tak clear la..

ni time ambik hadiah..hadiahnye sumi jelly yea ank2...

0 comments: