BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 21, 2010

HARI PERTAMA KURSUS - LDK

Pagi bangun pukul 4.30..huhuhu..semangat nak sembahyang subuh berjemaah..gi masuk bilik air..laaa....hot shower plak rosak terpaksa la mandi air sejuk pagi2...dah la malam tido pasang air cond punya la kuat...tapi tak pe..kejap je mengigil tu...

dalam kepala otak aku mcm2 aku pikir..ape nak buat ek hari ni..ade sukan ke???? aku ni dah la tak suka sukan...lepas mkn2 aku n my roommate kak as gi dewan utk aktiviti hari ni...nasib baik masuk dewan awal kalo tak dah mmg kena denda....

Aktiviti pertama main nak tgk kita ni hati2 atau tak..malas aku nak explain korg bace je la ape dlm blog aku ni..tapi game ni mmg buat aku nak tergelak terbahak3..lps tu we ols main duit palsu,lawan nyanyi dan mcm2 lagi..

tu ceta sebelah pagi sampai ptg ni ceta mlm plak..mlm ade aktiviti...we ols gikat dewan yg ditetapkan oleh urusetia masing2..kat situ la we ols kenal fasilitator masing2...aku tak de geng wei!!!! aku sorg je dari kementerian kewangan lain semua ade geng...member aku yg lain masuk group lain gi dewan lain..tak pe..tabahkan hati

mlm tu we ols buat group kecil lps tu nama kan kump...lps tu semua we ols main game lg...lawak,mencabar minda dan penat..kat bawah ni ade la beberapa pic yg sempat aku snap.....

ni sebelah pagi...

tgk group lain tgh berhempas pulas selesaikan masalah rumah tangga

jadikan 4 segi tiga daripada 6 straw...jawapannye mmg senang sgt..nak tahu tanya la aku...

ni nama group aku..1 gemilang


baju merah tu kak glam @ kak SKT n puan punya blog wajib ade

dirikan 9 paku di atas 1 paku

game ni mmg aku gelak sgt2...lawak..laki baju merah tu pengurus projek utk siri 4

jadi kan 10 paku dari sembilan paku

0 comments: