BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 27, 2010

HARI KETUJUH - MALAM MESRA

Well..pagi bermula dgn solat subuh berjemaah tapi yang gi jemmah perempuan cuma 5 org je lelaki 1 je..so sembahyang sendiri2..lps sembahyang sambung tido lps tu bangun siap2 gi sarapan n then gi kelas...lps je kelas kul 4.30 siri aku prepare utk siap2 kan dewan,woredrop,kerusi...tak de la grand sgt just utk mlm mesra je...group aku nyanyi lagu gembira - siti nurhaliza + menari ago ago...nasib aku dok belakang sekali...tak  la nmpk sgt muka tu...


ni siri 3 buat persembahan...copy paste dari filem P.Ramlee

ni 3 jejaka hanyut dari ganga river..sebelah kiri megan fox (semua panggil megan),tgh tu don (rasidon),kanan tu wan (izwan)..

kak as n me...time dinner..aku tak make up..xde mase oi!!


mkn mase dinner..nasi goreng,ayam bakar,keropok,puding

ni jejaka2 group aku


ni lps hbs mlm mesra..tgk fasi aku tu..btl tak aku ckp mcm budak2..

0 comments: