BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 19, 2010

SELAMAT HARI JADI

Hari ni genap umur aku 21 tahun..muda lg tau! pejam celik pejam celik dah 2010..aku rasa mcm semalam je aku gi sekolah..best mase sekolah dulu tak de berserabut kepala memikirkan perkara2 lain hanya belajar je..bila dah kerja baru tahu ape itu tanggungjawab...kwn2 sebaya aku kebanyakkan semua sambung study..aku je tak sebab aku tak nak menyusahkan mak aku lg...biar la aku sambung study guna duit aku sendiri aku tak nak guna 1 sen pun duit mak aku..aku search kat facebook tgk member aku dah sambung belajar sampai Russia..kan best aku dpt sambung belajar sampai Russia..bkn rezeki aku..tapi aku still bersyukur kapada ALLAH kerana tak putus2 memberi rezeki kat aku dgn family aku..rezeki paling tak ternilai sekali aku dpt kerja kerajaan...mmg susah nak dpt kerja ni..aku tak pakai kabel nak dpt kerja ni..semua hasil titik peluh aku sendiri..

Aku teringat dulu mase mula2 dpt kerja ni..betapa susahnya abg aku hantar aku lapor diri..aku tak kan lupa jasa abg aku..dah genap setahun aku kerja kerajaan ni..dlm setahun mcm2 pengalaman aku dpt..start kerja kerajaan ni la aku dpt kuar dari Penang dtg ke Putrajaya kalau tak jgn harap la nak kuar Penang...ape pun dah 21 tahun aku hidup..aku bersyukur kepada ALLAH kerana memanjangkan umur aku sampai sekarang...

0 comments: