BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 5, 2010

BUFFDAY MAMA

Hari ni buffday mama aku...HAPAI BUFFDAY MAMA..cyg mama sgt2..sowie pic tak de la..semua pic mak aku free hair tak leh di tayangkan sebab aku ambik mase kat rumah...mak aku dah masuk umur 53tahun..Semoga ALLAH panjangkan umur mama...amin..aku tak bg present pun kat mama tapi buat prank call pukul 2.30pg kat mama coz mak aku tak tdo lg time tu...mahu tak terkezut mak aku aku call pagi2 buta..nyaris2 dia ingat ape2 jadi kat aku..hehehe..bkn mama tak tau anak mama yg sorg ni suke bg terkezut kat mama..mmg fevorot aku suke call pagi2..(ke selalu bergayut dgn skandal2 pagi2)..

Adik doakan mama supaya panjang umur,sihat tubuh badan,selalu happy n dimurahkan rezeki...mama jgn tension2 tau..syg mama...i love u mama..wah..rase nak nagis plak..kepada anda di luar sana hargai la ibu anda selagi ibu anda masih hidup..jgn la jadi anak yg tak mengenang budi..jadi la anak yg soleha..baru sejuk perut ibu anda mcm peti sejuk...

0 comments: