BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 8, 2010

THE LOSERS



Hari ni aku gi tgk movie...lame rasenye tak tgk movie sorg2..yea la asyik buzy je memanjang sampai nak 'pamper' diri sendiri pun tak de mase so hari ni free tak de kje nak buat dok rmh pun boring jgk asyik tdo je so aku dgn bersemangat bangun pagi awal woooooo.....hehehe..pukul 10am aku bangun...tu la waktu sejarah aku bangun tdo awal mase cuti....lps mandi2,masak (sempat lg masak tu!) aku mkn n terus kuar gi alamanda tgk movie kat atas ni...mmg aku plan dari mggu lps lg nak tgk movie ni akhirnya berjaya jgk aku gi tgk....

Movie mengisahkan  5org askar yg bekerja dgn CIA diorg ni gagal menyelesaikan 1 misi sehingga menyebabkan 25 kanak2 terbunuh depan mata diorg sendiri! ada 1 scene peluru berpandu tembak kat helikopter yang dalamnya ada 25 kanak2 tu..mmg sadis wooo....geram pun ada...aku ni malas nak tiap panjang2 nak tahu ceta gi tgk sendiri k....

Ape pun movie boleh tahan best jgk n tak bosan kalu gi tgk...sape yg jenis suke ceta2 mcm CIA ke CSI ke FBI ke boleh la gi tgk..bahasa inggeris pun mmg senang nak faham n ade unsur lawak sikit dalam movie ni...

0 comments: