BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 16, 2009

PIZZA!!!! DI MANA KAU!!!




teringin plak hari ni nak mkn pizza..Mggu lps nak mkn ais krim dah dpt member belanja (tenkiu wan)..Hari ni semangat aku meluap2 nak mkn pizza walaupun aku tak de selera sgt nak mkn sebab aku.....tut!!!!!!! tak leh bg tau..RAHSIA...Nak cari pizza hut alamatnye kat alamanda la tapi waaa!!!!!!!!!!! kne tggu gaji!!!! lagi 2 hari baru gaji!! tak suke! tak suke! Depan opis aku ade pasar tani so petang ni aku mkn pizza local la..emmm...nak buat mcm mana atleast dpt lepas gian pun jadi la drpd tak dpt mkn langsung..sepotong pizza RM1.50 diulangi RM1.50 yea..Tapi kat sini byk choices mcm2 jenis pizza ade..Tak kisah la janji dpt la tekak aku merase mkn pizza..dah lunch aku mkn kopok lekor je coz aku tgk makanan yg jual kat pasar tani time tgh hari buat tekak aku mengada gada tak nak mkn just tekak aku say yes to kopok lekor...

1 comments:

qamarguyz said...

salam ziarah..
huhU..makang, jangan tak makang.. ;)
nuff 4 u..