BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 22, 2009

MY MEMORY

hehehe....time hujan2 ni teringat plak mase aku kje kilang dulu..best tau..walaupun gaji tak seberapa tapi keseronokkan tu tak dpt digambarkan..aku kje ikut shift 8 jam kalo rajin buat 12jam.. Aku suka kje shift mlm..pergh! best wa ckp lu..sunyi je..supervisor pun tak de manager,enginer,segala bos2 syaiton pun tak de..best!! Time balik plak pagi pkl 6.30pg, naik bas kilang sambil tgk panorama sekeliling mmg asyik..tak dpt den lupokan.. Tapi nak buat mcm mana rezeki aku takat 1 tahun je aku dpt kje gov...mmg berat hati la tinggal kilang tu dgn group yg happening mcm ni, dpt plak kwn yg gila2 mcm amoi kat bawah ni.. Aku ingat lagi selalu lps habis shift malam hari sabtu aku dgn amoi ni pi tgk wayg..mmg ngantuk tapi best tau..balik je rumah terus tido sampai maghrib baru bangun..( ish! ank dare sape ni...) Mmg best la time kje kilang ni..Ade org ckp jadi minah kilang ni standard mcm minah rempit tapi aku nak katakan kat sini jadi minah kilang la byk mengajar aku erti hidup ni,komunikasi,agama,pergaulan mcm2 lagi la.. Aku gunakan pengalaman kje kilang utk jalani kehidupan aku sebagai kerani sepenuh mase skrg ni..mmg jauh beza jadi minah kilang dgn kerani ni tapi pengalaman mematangkan kite kan..ni aku ade attch beberapa bahan bukti yg menunjukkan pembunuhan telah berlaku di kilang aku..antara suspek yg dikehendaki adalah seperti gambar di bawah :-
ni amoi from china ma li..name mandy moore..eh bkn, mandy lim..best fren aku mase kat kilang. Bab tgk wayang no1
ni group shift aku..mmg group ni yg paling ok la coz dpt leader yg best giler!! sporting hbs..yg pki topi ade line pink tu leader aku..kak jovie from sabah..anak 3 badan still vouge u..auw!! yg smoke biru technician abg nizan..mmg best la kalo borak dgn dia ni..

ni geng2 mengumpat,gaduh,mcm2 lg...opps! i'm not part of them..


ni kak ekin..time ni dia peknen 2 bulan..dia byk tlg aku masa keja..maklum la junior


ni kak kathy..name btl catherine zeta jones kot..hahaha..senior paling lama








0 comments: