BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 19, 2009

PENAT


wei!!!!!!!!!!! cejuk woooooo... Time ni aku baru balik dari puduraya beli tiket balik penang n lps tu aku pi alamanda pi tgk wayang (sorg2 ok..),lps tu pi mkn kat rasamas (chicken chop tak sedap) n lps tu aku shopping barang sikit kat carrefour..Penat tau..dari pudu aku jalan kaki sampai centrel market utk ambik bas balik putrajaya sampai putrajaya sentral aku naik bas pi alamanda..wooo...penat wa ckp lu...tapi best jgk jalan sorg2 ni rase mcm bebas je..bf tak de kwn pun tak de rase terlampau independent sgt..time aku nak balik rumah hujan la plak aku turun kat bus stop kat rumah aku just duduk dlm bus stop sampai hujan reda..sempat lagi snap pic tu tapi 1 je la..sampai je rumah terus aku mandi n landing ats tilam aku yg empuk (empuk ke??? nipis je..) main speesh( chatting dlm fon ) n terus tertido sampai pkl 8 baru sedar..Giler aku sampai azan maghrib pun tak dgr padahal surau btl2 kat bwh blok aku..ni la yg dinamakan penat berjalan ( time ade duit je la mcm ni..) time mlm plak aku tido lmbt pkl 2.30pg baru tido..tak blh tido sebab kaki aku sengal2 je..aku just bergolek3 kat tilam je sambil bace majalah...hurm..

0 comments: