BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 28, 2012

UPDATE!!

Dh mcm blog berhantu dh blog aku ni..maklum la lame tak berupdate..sejak msuk kje ni aku bz memanjang..kje plak makin hari makin byk dgn melayan karenah staf lg..adui!! gue capek dong!!!

Dulu masuk kje laju check email,buka beautifulnara la, bace mymetro la & mcm2 lg..skrg no way! masuk jer kje buka hrmis, folder cuti,email gov..see..sgt memvanggakan..bkn ape skrg ni kje makin byk sampai tak sempat nk bace benda2 ni..bos plak asyk nk urgent2..

Balik rmh aku buka tudung tukar bju terus serbu dapur..berkung fu selama setgh jam..chichi bila aku dh start kje dier sgt memahami..chichi akan suruh aku masak yg simple2 jer cth: bubur, bihun goreng..

My angel? dh makin membesar skrg ni..tak larat mama nk dukung..sejak pengasuh jge badan makin menjadi2..makin tembam..alhamdulillah my angel sihat..so far takde ape2..skrg dh mula aksi mengangkat bontot bila meniarap..dh nk merangkak ker syg???????

Skrg ni aku tgh berusaha menurunkan berat bdn..mmg dh ok seluar jeans pun dh blh pakai semue bju dh blh pakai tapi still nk turunkan berat lg cikit..lps bersalin berat aku 72kg skrg dh 60kg..turun sgt crash 12kg..bila dh turun cpt so byk la gelebehnyer..diet still continue tp tak la over coz aku still BF lg 4 my angel..

Harap dpt berat yg ideal..yuhuuuu...

0 comments: