BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 2, 2011

ABC MODEN

Selalu mkn ABC mesti ade kacang merah, sirap merah, gula melaka,jagung,ais krim tapi dah byk kedai aku tgk dah buat ABC moden ni..letak buah2 & ais kisar berperisa...nak try jgk..


Name glamer ABC ni Rainbow Lolo..amboi..ada lolo gitu..i like..mkn kat The Mines..shedap jgk..harga pun shedap jgk RM9.90..ade buah strawberry, mangga, kiwi, honeydew, tembikai..ais krim keladi kat bawah ais berperisa keladi kat atas..mmg terangkat bila mkn..

We ols bkn mkn ni je ade jgk menu lain we ols mkn tapi tak sempat ambik gmbr coz perut dah lapor..aku ambik curry spice mee n chichi ambik herb noodles..curry spice mee aku sgt la sodap tapi telah dirampas oleh chichi sebab aku tak leh mkn pedas..kene berpantang ( nanti aku ceta)..mee herb chichi sedap jgk..rase mcm herba cina..tapi boleh jgk telan..

Makanan kat sini tak mahal tak murah, average jer....menepati citarasa aku...nanti nak gi lagi la..nak mkn curry spice mee jgk!!!

0 comments: