BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 22, 2011

SEHARIAN BERSAMA

Hati sgt gumbila jumpa dgn seseorg..hehehe senyum sampai ke telinga...habis kan sehari suntuk bersama nyer...aktiviti pertama ialah mkn!!! we ols melantak kat Hailam Kopitiam kat Puchong...sedap jgk tapi tak ambil gmbr pun..lps tu gi merayap kat ioi plak..



Pemandangan atas tingkat 1 ioi

Gi pun ioi bkn shopping saja jln2..percaya tak ni 1st aku masuk ioi..sila la percaya..biase je ioi ni..ade sale chinese new year la..baju chantek!! murah...nak beli!!! tapi malas plak..poket den kehing!!! smbil jeling2 kat encik sebelah..ehem2!!!

Lps boring jln2 kat ioi perut terhingin nak mkn Big Apple Donut..ape lg terus gi alamanda melantak Big Apple Donut..perut kenyang lg mkn spagetti td..


Dpt je Big Apple Donut terus ngap!..lps gian i..hehehe...sambil mkn tgk encik depan mata main speesh..prmpn depan dia ni wat tak tau je...ish! merajuk ni!

Lps mkn dier htr aku balik jap sb dier nak gi tmpt kje nak htr barang...smpi rmh terus kemas sana sini basuh itu ini, rilek kejap..lps tu dlm pukul 8mlm we ols gi puchong lagi tgk movie ni..


Aku dh tgk movie ni tapi encik sebelah aku lum tgk lg....tapi aku diam je tak ckp yg aku dah tgk..lau tak encik sebelah aku ni nanti mrh aku sb tgk movie yg same je..dier just nak teman aku tgk movie je...

Lps tgk movie ni we ols melantak kat kedai mamak mkn roti naan & roti canai..masing2 pun mata dah ngantuk so dier htr aku balik..aku terus zzzzz.....



2 comments:

N'daYu.. said...

encik encheem mana nie hyeera cubo story skit....

feerairish said...

RAHSIA!!!!