BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 13, 2011

FASHA

N3 ni adela en3 saje2..boring di kala sejuk dingin ni..td mase baca paper, surf tenet ade ternmpk ceta pasal fasha ni..aku tak minat sgt kat fasha tapi lau ade drama fasha berlakon aku lyn je sb dia ni pandai berlakon ( dr segi pandangan aku la )..


Mcm2 gosip aku dgr pasal fasha ni..bg aku, aku tak de hak nak komen pasal life fasha coz fasha dah besar n she knows how to handle her life..mcm2 gelaran yg kureng enak org lempar kat dia tapi aku blh katakan she is a iron lady...jgn la kita menilai seseorg tu berdasarkan personel life  biar nilai seseorg berdasarkan kerja yg dia lakukan..fasha ni public figure so byk hasil kerja dia yg boleh aku katakn terbaik dia buat..


Mungkin ade yg tak suke dgn statement aku ni tapi aku menilai fasha dgn hasil kje dia not her personel life..walaupun aku ni bkn arif dari segi nak menilai org melalui kje yg fasha buat tapi kje dia dpt menarik perhatian aku..


Aku pun bkn baik sgt tapi just rase dlm hati "kalau la org kutuk2 aku mcm org kutuk fasha ni ape yg aku rasa??" ish! msti tak bestkan so ape perasaan korg lau berada di tmpt dia?? sure sedihkan org komen2 psl personel korg kn..kite ni bkn family dia so kita tak de hak nak komen about her personel life..

What ever is let her doing what she wants...Big girl don't cry..

0 comments: