BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 27, 2010

LOSE WEIGHT

Wooohooo!!!! berat badan turun! berat badan turun! hehehe...habis semua baju + seluar longar..dulu jeans aku saiz 32 tapi sikalang sudah boleh pakai saiz 28...yeah! yeah! baju kurung tak payah ckp la mmg semua longgar dari berat badan aku naik sampai sikalang pun longar jgk..cuma baju kurung time raya yg lps2 aku kureng nak pakai coz terlampau besar dah jadi mcm selekeh plak bila pakai coz tak 'gham' dgn body i yg mcm beyonce say ni ( perasan la...) tapi bila dah tak de baju pakai jgk la mase nak gi kje..tapi aku tgk selera mkn aku makin bertambah tapi berat turun jgk..aku ni mmg tak pernah exercise sejak aku pindah tingkat 7 ni..well...member nak ajk gi jogging pun tak de nak ajk kak ayu aku plak ot time tu..ke penimbang berat tu yg rosak??? no no no...kalau rosak mcm mana aku boleh pakai jeans saiz 28?? mmg btl la berat badan dah turun..berat berape?..opss..tak leh ckp..SIKELET

2 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

wahhh congrats! mana tips?hehe nak tips~

feerairish said...

Kan dah tulis SIKELET..mane boleh bagi tahu..nanti badan i dah jadi mcm model adriana lima baru i bg tahu tipsnye ok..jgn marah..