BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 8, 2010

GAIN WEIGHT

Hadoiiiiiii!!!! berat sudah semakin bertambah ni!!!!! perut pun dah mcm pompuan peknen, selera mkn tak pyh ckp la mmg bertambah selalu...tadi mase dtg kje awl pg dlm pukul 6.45pg aku terus gi timbang berat badan aku dkt unit kewangan, time tu mmg tak de sape2 dtg lg so leh la gi timbang kalau gi time diorg ade sure hbs kena perli!


Aku kena start diet ni!!! tapi kalau aku diet badan tetap naik jgk coz bdn byk masuk angin time diet, yea la tak mkn hbs tu masuk angin la lps masuk angin buang angin plak...ish2...aku ni dah la ada masalah pembuangan sikit ( sembelit ) mmg jarang sgt nak jumpa mr.tan, kadang2 sampai 3 minggu tak gi jumpa mr.tan mau tak buncit perut aku...


Walaupun dah bermacam2 buah aku mkn tetap tak membuang jgk kecuali aku mkn ubat kurus TEJA ELAN tu mmg tiap2 pagi kje gi jumpa mr.tan je...ubat tu plak dah nk dkt hbs so kena bli gaji lum mashuk lg..haiiii...ponenig2.....

0 comments: