BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 14, 2010

THE WOLFMAN

hari ni aku gi tgk wayang the wolfman kat tempat biasa aku alamanda..mcm biasa la sorg..ok aku nak preview movie ni tapi ringkas je nak tahu jln cite sepenuhnye gi tgk sendiri..

cite ni berlatar belakangkan zaman inggeris lama ala 'emily dickinson gitu'..bahasa inggeris mmg british punye la jgn harap nak dpt american english tapi alhamdulillah aku paham ape yg pelakon ni dok pot pet..

tersasar plak dari tajuk ni..ok..ok..cite ni...........................................ish! korg tgk sendiri la senang nak paham kalo aku buat summary sampai 3 tahun pun tak habis, walau pun filem ni a little bit boring tapi mmg menarik jalan cite movie ni...


encem ke tak????





ni bapa wolfman..dia ni pun wolfman jgk


ni heroin..entah ape name dia ni






0 comments: