BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 9, 2010

LEPAK LEPAK

hari ni lps habis kje aku gi lepak kat rumah opismate aku ( kak aiza ) boring jgk kalo balik rumah tak de sape2 kat rumah so gi lepak kat rumah kak aiza jap sambil melayan telatah anak dara yg sorg ni..zetty..gi rumah kak aiza tgk tv,borak2 n mkn2.. gmbr mase kitorg msk tak semapt nak ambil coz aku pun join masak tau tapi tlg kupas bawang je..ni pic yg sempat aku snap mase dok lepak dgn zetty ni..geram sgt kat dia mcm nak peluk2 kiss2 kuat tapi ni anak org silap2 mak dia naik angin semboyan habis 1 rumah.. kak aiza tgh peknen tapi tak leh dok senyap mak buyung ni asyik nak buat kje je...n kje yg paling ketara yg aku nmpk ialah makan 24 jam tapi bila gi check up peknen doc kate berat badan tak naik..ish2..musykil..ke ade benda lain yg mkn..chait! jgn buat penilaian sebarangan ok!!!..

aku suruh senyum tak nak senyum

ni time tgh tgk tv..tgh audition af

senyuman paling menawan si zetty ni bagi


model losen green tea..halus tak kulit i??



tgk ape tu sampai terngaga mulut tu




ni mak buyung yg kepenatan memasak utk aku..lps bersalin mkn jamu selapan yea..





ni time aku nak balik rmh aku







0 comments: