BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 24, 2010

SAJE2...

lps solat subuh aku sambung tido blk..ish2 ank dara sape la ni..lps tu bangun pkl 10pg..tgh dok golek2 mcm ayam golek dlm kepala otak aku terpikir plak alamanda..saje boring2 dok rumah sorg2 ape salahnya gi alamanda..gi sorg2 je..housemate takde rmh..best jgk jln sorg2 ni..so lps bangun,mandi2 aku kuar gi alamanda..

muka baru bangun tido

gi pizza hut makan seafood lasagna..tak sodap!!! tapi habis jgk aku mkn..maklum la tak bekfes tadi pagi.....

puan empuya blog tgh menunggu makanannye....



5 comments:

Rumah tamu casadura said...

cari la pakwe bro.. barula melayari hari2 dalam idup ni best.. takat kuar makan pizza sorang2 apa klass...

N'daYu.. said...

betol ckp hang tu kutat...saya setuju...hihihi cpt2 la cari partner...boleh jln together-gether..

Rumah tamu casadura said...

kalo tak nak suami org cari la yang duda... hihihihi. kalo tak nak yg duda cari yg bujang.. kalo yg bujang pun tak nak cari la pakcik mana2 tepi jalan tu yg poket tebal hahahaha jgn maraaaaa

feerairish said...

tgh mencari la ni...asyik dpt yg tak leh harap je..maklum la i kan high taste..

Rumah tamu casadura said...

cari dgn niat yang ikhlas.. kalu cari dgn niat kebendaan dan harta sampai bile pun tak jumpa dan jumpa pun tak kekal lama. cuba berfikiran positif dlm melakukan sesuatu. pilihan yg tepat akan membahagiankan anda. high taste kepada nilai dan etika seorang suami boleh diterima.. high taste kepada harta benda .... lu fikir la sendiri assalamualaikummmmm