BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 23, 2010

NASI BERIANI

Disebabkan hari ni hari jumaat so aku wif all the karat wife gi makan nasi beriani kat Dengkil..mmg power la nasi beriani dia..sampai aku cuti sabtu n ahad pun dok teringat nasi beriani dengkil..kedai tu tak ramai org so blh la mkn dgn lahapnya..Aku mmg dok mengidam ( tak peknen ok!!! single!! ) nasi beriani ni dah berbulan2 tak dpt mkn..ni pic yg sempat aku snap masa gi mkn..gambar puan empunya blog tak de yea sebab perut ku kalaparan sangat so muka ku dah nmpk mcm kanak2 somalia yg tak mkn 2bulan...

ni mak buyung n kak nurul..so seh so seh

ni air aku..terliur tak???

ni nasi beriani ayam..taukeh ni timbus ayam aku dgn nasi????



5 comments:

Rumah tamu casadura said...

oooo pegi makan tak ajak org...

N'daYu.. said...

la...kesian kat hang kutat...
len kali kitorg ajak ek..tapi hang belanja k...

Rumah tamu casadura said...

no problem setakat belanja air kosong tu no hal nyer...hhahahahaha

feerairish said...

ape kelas belanja air kosong ni bro..ke poket kering..

Rumah tamu casadura said...

gua poket tak pernah kering bro... gua poket tebal pun gua tak tunjuk bro..bukan kedekut tp low profile..stakat nak belanja lu lu semua no hal la beb..ckp kat mana? bile? ada brannn