BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 22, 2012

THE DURIAN STORY

Aku ni hantu durian mmg tahap gaban la gila kt durian ni..pagi durian , lunch durian, ptg durian, mlm durian segala2nya durian..well..memandangkan baru2 ni ade pesta jom mkn buah kt dpn opis aku aku dgn semangatnya ajak my bff ina join mkn durian..mmg licin la we ols mkn..tak sempat nk snap pon coz aku pay attention mase mkn durian..


At the same time, my chichi pin ade beli durian utk aku tp bkn kt pesta buah la tp kt semenyih..musang king lg!!!! yes op coz la i suke musang king sb isi dier masyaallah sedap la sedap la..sekilo rm 12 see very the murahkan..isi mmg terbaik la..



So di sebabkan aku  stok durian terlampau banyak kt fridge so aku buat la serawa durian..tp aku punye serawa kureng santan aku pun tak tau nape kureng santan aku syak santan aku beli campur air..puih!!!! nak berniaga pun agak2 la ni santan campur air sb mmg cair sgt santan aku beli..so ginila jd nyer....................................



Aku tak buat banyak coz aku sorg jer yg mkn..chichi tak berape suke sgt serawa ni..so aku jer yg hbs kan..lps buat serawa ade lg stok dlm fridge..aku setiap kali balik keje mkn la sampai hbs..mya angel pun dah pandai mkn durian..bagus2!!!

0 comments: