BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 30, 2012

DAH 10 BULAN ++ OIII

Mcm tak caye kan my angel dah 10 months..rase mcm smlm aku bersalin..dah besor pun anak dare mama ni..my angel membesar dgn sihat dan kuat (kredit to iklan milo)..Hati aku sgt gumbila skrg tgk my angel..asal balik jer rmh aku mesti cium dier puas2 sampai my angel pun naik lemas dgn aku then lari tergedik2 to her papa..eh! my angel dah boleh jalan dah...10 months tu..advance ko nak..mama dulu pun 1 tahun 6 bulan baru jalan..so dah dpt kaki ape lg habis 1 rmh dier jajah..

sibuk mkn muruku!

Skrg ni aku tgh ajor my angel ABC..dah 4 bulan aku ajor ABC sampai skrg my angel buat dek jer!! ponet  omak ni ajor ko nak..kalo buka nursery rhymes ker, drama cina ker baru dier layan ko buka la lagu ABC mcm nak pecah 1 rmh dier buat dek jer..haish!!!!sabor jer la omak ko ni..aku noticed my angel suke skrg dgn papa dier asal papa balik keje asyk berkepit jer 48 jam dgn papa..nak makan papa nak shushu papa nak mandi papa nak tido papa cuma nak iyak jer baru cari aku ( sentap mode on! )..biase ler gegirl papa la kan....


i'm sexy n i know it

Aku bersyukur sgt dpt my angel coz she's a girl!!!! so what kalo dpt boy? tak salah pon..so bila dah girl boleh la aku melaram my angel baju2 gegirl yg shantek2 sexy2..bkn ape aku dulu tak dpt pakai baju mcm my agel pakai so aku bg la my angel pakai baju yg mama dier suke yer my angel tak suke pun aku tetap bg pakai..( omak kejam! ). Mulut! tak payah citer la op coz la byk ckp mcm mama dier ade jer dier pot pet dgn papa dier dgn aku asyik merengek jer dgn papa mcm2 my angel ckp..papa pun mcm paham plak ckp my angel..aku pun konpius!



Aku happy sgt bila ade my angel..dpt tgk dier membesar, layan kerenah dier walaupun aku penat balik keje tp bila tgk my angel rase hilang penat..tu la nikmat jd seorg ibu..Insyaallah aku akan menjadi ibu yg terbaik utk my angel..semoga my angel jd anak yg soleha dan taat kpd me and chichi...

0 comments: