BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 27, 2012

MY ANGEL

Fuh!! sejak jd mama ni life semakin buzy ok..rase mcm kimora lee simmons plak..ni pun sb aku cuti bersalin 90 hari tak tahu la lau dah start kje mcm mane nnt..lg la memanjang buzynyer..setakat ni alhamdulillah my lovely chichi byk membantu aku especially dlm soal my angel..selalu bg susu,tukar pampers,main2 dgn my angel bila aku masak so he helping me a lots!

My angel skrg dah 1 bulan 2 mggu..byk perkembangan dier skrg..dah pandai gelak2 skrg..kadang2 smpi terbatuk2 gelak sakan..dah pandai ckp uuuuu...aaaaa..hait!..geee..mcm2 lg la..kalau buat tak lyn makin kuat suara dier..


sebelum cukur jambul


selepas cukur jambul

1 lg yg aku hairan dgn my angel ni bila aku ckp kuat tak plak dier nagis tp bila chichi ckp kuat sikit jer dier dah nagis mcm kne pukul..adui!!! mama dier ckp mcm petir kilat pun dier wt dek jer! papa ckp kuat sikit mula sebek! anak papa la tu..

Time bg mandi adalah saat paling my angel suke..syok jer duduk dlm air suam..gelak senyum jer duduk dlm air tp lps bg mandi kne pakaikan baju cpt2 kalau tak sebek la jwb nyer..time masak kadang2 aku biar dier kat hall tp aku still on eye kat dier la..so mula la story telling my angel ni..ntah ape la my angel pot pet kt hall dgn aku pun join same pot pet kt dapur..hahaha..


1 bulan 2 mggu

bila kenang balik telatah my angel ni buat aku tergelak sorg2..my angel ni la penyeri hidup aku dgn chichi..rase sgt2 bahagia...mama syg sgt2 bidadari mama..

0 comments: