BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 22, 2011

PREGGY 9 BULAN

Pejam celik pejam celik dah 9 bulan aku peknen..kejap jer rasenyer...tak lame lg aku akan bercuti lama..rase aty sgt dub dab dub dab..rase sakit ker nanti nak bersalin?? mcm mane lau terbersalin awal..smlm check up doc ckp baby dah masuk laluan utk bersalin..so kne aty2 sikit silap2 terberanak terus..

Barang baby pun dah ready..tak sabar nak tgk penyeri idup aku dgn chichi...skrg ni perut,pinggang, kaki & semue satu badan sakit2 sengal2..tu normal la bila nak bersalin... aku selalu berdoa kat Allah S.W.T supaya dipermudahkan bersalin nanti..

Aku dpt jgk berita baik drpd abg aku..dier ambik anak angkat...seronok giler dgr berita ni!!! baby gurl..skrg dah umur 13hari..best2..aku tak dpt tgk gmbr dier coz abg aku tak bg ambil gmbr skrg takut baby ngigau...yea meh??? whatever..nanti balik penang aku nak tgk ank saudara aku yg kecik ni..nama nurriana..

Skrg ni kegembiraan berada disekeliling aku.. :)

0 comments: