BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 13, 2011

MY WEDDING CEREMONY

Allahamdulillah...semuanye berjalan dgn lancar...ape yg aku harapkan di hari persandingan aku semuenye lebih drpd aku jangkakan..walaupun penat + muntah + mengantuk + letih semuenye ade tapi berjalan mengikut kehendak aku..


Ape pun layan gambar dulu yea..



















Berpusing la mata korng tgk gmbr aku ni..hehehe..actually ade banyak lg tapi aku malas nak upload dlm blog sebab line punye la lembab so lau nak tgk buka je fesbuk aku search je herera solari mesti jumpe tapi kene add dulu la yea kengkawan..

Lps je ceremony ni aku tak cuti lame2 selang 2 hari terus balik Putrajaya maklum la cuti pun dah nak nazak ni..Aku suke sgt dgn wedding aku ni coz semue ikut citarasa aku kecuali bab makan aku sgt kecewa..janji lauk ni aleh2 keluar lauk lain! what the @$%#%#%!!!!..Ape2 pun semue dah selamat..

Aku skrg tgh peknen nak masuk 3 bulan...aku banyak tumpukan pada family dan keje aku..my hubby sgt memahami aku..aku bersyukur sgt2..alahan mase peknen tu still ado...bila la nak hilang alahan ni..cuma skrg ni aku byk kurangkan aktiviti berjalan2 di hujung minggu..selalu duk rmh je kecuali my hubby yg suke bebenor ajak kuar..

Semoga perjalanan peknen aku menjadi kenangan indah dalam idup aku..peace!

0 comments: