BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 5, 2011

DRIVE ANGRY

Dalam kesibukkan aku dalam menguruskan segala mcm hal yg perlu disettle kan sempat lg curi2 gi tgk wayang wif chichi..tgk wayang pun otak memikir mcm2..

Aku tgk movie terbaru iaitu DRIVE ANGRY..mmg best sgt movie ni..sgt berpuas aty..



Ceta ni ade lucu jgk..mmg best..byk aksi dan jln ceta yg tak menjemukan mata..tapi movie ni hanya untuk 18 tahun ke atas je..tapi mse tgk movie ni ade scene yg di 'cut'..maybe tak sesuai ditayangkan di M'sia kot..



Aku paling suka watak laki kat ats ni..mmg lucu watak dier..mula2 tgk dier ni mcm serius je tapi bila tgk byk scene dier mmg best..salah 1 scene yg aku suke scene dier bawa lori hyroden mmg lucu best sgt2...


Laki kat ats ni plak bawa watak jahat -jonah king..benci tgk muka dier tapi dlm mase yg sama encem jgk..dier jadi ketua ajaran sesat..


Part last ceter ni baru tahu yg Milton ni sebenarnya hantu..dier nak ambik balik cucu dier yg diambil oleh jonah king..part last mmg touching..best sgt..aku syorkan kpd you allz kat luar sana gi la tgk ceter ni..mmg best..tak boring...


0 comments: