BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 19, 2010

ANTM

Let's begin our story with American Next Top Model..Acctually aku suke sgt tgk reality show ni..mmg best tapi tak bererti aku minat dgn dunia modeling atau mmg aku sebenarnya model (eceh...)

ANTM ni bersiaran pd pukul 10.30pm setiap hari jumaat..ni yg aku suka ni..coz pd ke esokan harinya tak pyh la aku nak bangun awal coz esok is Saturday!!!

Dlm ANTM byk mengajar peserta how to become a great model & role model to people, how to inspire people..Mmg best..hos rancangan ni Tyra Banks ( mcm nama aku je...). Aku started follow this show since umur 13thn lg..skrg ni kat US dah masuk cycle 17 lau tak salah aku tapi kat M'sia baru cycle13.




judges tetap musim terbaru


Judges dlm ANTM mmg best..diorg base on experiance utk menilai kualiti yg ada pd seseorg not pada rupa paras..yg paling aku suka dlm ANTM ni diorg ade ambil plus size model..selalu tgk tv model kurus kering je tapi ade jgk plus size model ni..Bagus sungguh ANTM ni..tak sisihkan golongan yg 'sihat'..

 


So mlm ni ade ANTM..sure aku tido lmbt..mcm2 konflik yg berlaku dlm ANTM..so bkn senang nak jd model ni..ade saje org yg nak menjatuhkan karier kite so berhati-hati lah not in modeling industry but in our life too..



Tak sabar rasenye nak tgk the final 3..so mlm ni kena sediakan pop corn + semue makanan yg mengemukkan di depan tv..esok planing nak merayau2 ke tak???


0 comments: